Služby

Účetnictví RYO:
Jsme tu pro Vás a Vaše zdravé účetnictví

Nabízíme účetní služby pro živnostníky, střední firmy a SVJ, vždy se přizpůsobujeme vašim specifickým požadavkům a potřebám. Platíte pouze za skutečně odvedenou práci.

Daňová evidence

Bezpečně krok za krokem, za všemi daněmi: Profesionální vedení daňových evidencí a komplexní daňové poradenství.

Vedení účetnictví

Profesionální přístup, přehledné výsledky: Komplexní účetní služby pro přehledný a jasný obraz o vašem podnikání.

Bytové jednotky

Váš partner v účetnictví nemovitostí: Precizní účetnictví a odborné poradenství pro správu bytových jednotek.

Mzdy

Komplexní péče o vaše mzdové agendy: Kompletní zpracování mezd a zajišťování veškerých náležitostí souvisejících s mzdami.

Profesionalita
Spolehlivost
Flexibilita
Osobní přístup

Daňová evidence

Bezpečně krok za krokem, za všemi daněmi

Po uzavření účetního období obdrží klient přehledně uspořádané doklady za celé období a veškeré sestavy (peněžní deník, přehled příjmů a výdajů, přehled majetku a závazků, stav majetku, přehled otevřených pohledávek a závazků, daňová přiznání atd.), archivaci na CD.

Účetnictví

Profesionální přístup, přehledné výsledky

Bytové jednotky

Váš partner v účetnictví nemovitostí

Po uzavření účetního období obdrží klient přehledně uspořádané doklady za celé období a účetní sestavy přehledně uspořádané ve vytištěné formě (účetní deník, hlavní kniha, stav majetku, seznam otevřených pohledávek a závazků, roční účetní závěrka, daňová přiznání atd.), archivaci na CD.

Mzdy

Komplexní péče o vaše mzdové agendy

Zůstaňme ve spojení